OBSŁUGA PROFILI

Prowadzenie profili: Facebook oraz Instagram

Social media to w tej chwili jeden z głównych kanałów komunikacji prawie każdej marki i dlatego, aby jakoś się wśród nich wyróżnić, potrzebna jest dobra strategia i profesjonalna obsługa. Działając w mediach społecznościowych bez planu, możesz przynieść swojej firmie więcej krzywdy, niż korzyści. W podjęciu decyzji dotyczącej tego, jak powinna wyglądać komunikacja Twojej marki na Facebooku, aby Twoja firma osiągnęła tam sukces, pomoże Ci nasz zespół specjalistów Love Social Media.
Harmonogram publikacji

Tworząc harmonogram, nasi specjaliści uwzględnią ważne wydarzenia w Twojej firmie, treści sprzedażowe, strategię content marketingową, święta oraz obecne trendy.

Obsługa graficzna

Obraz jest kluczową formą przekazu w mediach społecznościowych. Love Social Media oferuję Ci wsparcie kreatywne i produkcyjne. Wszystko po to, by Twoja marka mogła się wyróżnić spośród konkurencji i zwrócić na siebie uwagę klientów.

Przygotowanie treści

Zadbamy o to, by treść Twoich postów była ciekawa i wartościowa, a jednocześnie zgodna z zasadami copywritingu na Facebooku. Piszemy teksty, które realizują konkretne cele, zawierają haki psychologiczne i sprzedażowe.

Raportowanie

W ramach obsługi Facebooka Twojej marki nasi specjaliści będą analizować statystyki Twojego fanpage’a z pomocą sprawdzonych programów analitycznych. Na podstawie takich statystyk przygotują dla Ciebie raporty.

Zakres działań

Wszystko w oparciu o autorskie metody Net Assessment: oceny, analizy, szacowania.
  • 1

    Określenie celu

  • 2

    Zarządzanie i administracja profilem

  • 3

    Angażowanie społeczności

  • 4

    Wsparcie działań marketingowych

Social media to w tej chwili jeden z głównych kanałów komunikacji prawie każdej marki i dlatego, aby jakoś się wśród nich wyróżnić, potrzebna jest dobra strategia. Działając w mediach społecznościowych bez planu, możesz przynieść swojej firmie więcej krzywdy, niż korzyści.

Kreujemy pozytywny wizerunek Twojej marki w sieci.

Korzyści z prowadzenia mediów społecznościowych

Obsługa Klienta

Angażowanie konsumentów, wykorzystywanie ich doświadczenia przy udzielaniu odpowiedzi, rozwiązywanie problemów z obsługą

Linkowanie

Udział w najważniejszych dyskusjach, wykorzystanie wskaźników służących
pomiarowi aktywności podejmowanych na stronach internetowych

Budowanie społeczności

Zaangażowanie i pozyskiwanie fanów. Dobre prowadzenie SM nie powinno być monologiem, a dwustronną komunikacją. Właśnie dlatego bardzo ważne jest, by zadbać o dialog z fanami.

Marketing

Na podstawie informacji pozyskanych z mediów społecznościowych, budujemy spersonalizowaną strategię marketingową w oparciu o najnowsze metody Net Assessment.

Budowanie zaufania

Publikowanie merytorycznych i przydatnych dla odbiorców treści tworzy wizerunek marki, która jest ekspertem w swojej branży.

Zwiększenie sprzedaży

Social media oferują wiele opcji na promocję, m.in. poprzez reklamy kierowane do konkretnych odbiorców; sklepy na Facebooku i Instagramie. Działania te umożliwiają poszerzanie zasięgu postów i przekierowanie do witryny zakupowej.

Portfolio wybranych klientów

Gdy publikujemy treści klientów wywołują one konkretne emocje, zaangażowanie, pomagają budować wartościowe relacje pomiędzy marką a konsumentami – oto istota naszej agencji Love Social Media!
NORDIC
NORDIC

furniture

Mobby&Bo
Mobby&Bo

E-commerce

PMYOU
PMYOU

Beauty

LAV MAG
LAV MAG

Fashion

Enter your keyword