STRATEGIA SOCIAL MEDIA

Jaki jest cel usługi?

Specjalnie dla Ciebie przygotujemy kompleksową Strategię działań Social Media, która pomoże Ci skutecznie dostosować kolejne kroki promocyjne do Twoich celów biznesowych.
1. Analiza wstępna

Przeprowadzimy audyt Twoich profili. Będziemy budować na fundamentach, które już masz. Przygotujemy rady, które będziesz mógł wdrożyć od ręki. Poznamy każdy krok Twoich konkurentów po to, byś mógł korzystnie wyróżnić się na ich tle.

2. Cele komunikacji

Chcesz zwiększyć sprzedaż w sklepie online, budować świadomości marki albo pozyskać nowych klientów dla Twoich usług? Rozłożymy każdy z tych celów na czynniki pierwsze, abyś mógł je osiągnąć za pomocą mediów społecznościowych.

3. Grupy docelowe

Znajomość grupy docelowej to klucz do sukcesu. Kierujemy nasze działania marketingowe i sprzedażowe do osób, które chcą kupić nasze produkty lub usługi. Analizujemy potrzeby i oczekiwania, tworzymy profile demograficzne.

4. Big Idea

Tworzymy myśl przewodnią, wokół której budujemy całą koncepcję kreatywną kampanii. Koncept kreatywny musi być ściśle powiązany z marką, usługą lub produktem. Określamy atuty marki i benefity dla konsumenta.

5. Budżet reklamowy

Rozplanujemy Twój budżet reklamowy tak, by optymalnie osiągać założone wcześniej cele. Nie dopuścimy, by choć jedna złotówka poszła na marne. Im większy budżet reklamowy, tym więcej osób zobaczy Twoje reklamy.

6. Ocena efektów

Określimy główne wskaźniki, które będą monitorować efekty poszczególnych działań. Wskaźniki są głównym narzędziem służącym monitorowaniu postępu w realizacji założonych działań i celów projektu.

7. Harmonogram działań

Zaplanujemy wszystko od A do Z. Każda stworzona przez nas strategia zawiera proponowane tematyczne posty oraz treści sprzedażowe, jak i edukację fanów oraz budowanie z nimi relacji.

8. Raportowanie

Określimy w jaki sposób i jak często będą raportowane bieżące działania w mediach społecznościowych. Tworzymy raporty dotyczące wyników reklam na podstawie wybranych parametrów.

Strategia Social media

F.A.Q 

KIEDY ZAINWESTOWAĆ W STRATEGIĘ SOCIAL MEDIA?

W idealnej sytuacji – najlepiej jeszcze przed rozpoczęciem innych działań marketingowych. Jednak nawet jeśli prowadzisz już od jakiegoś czasu firmę, nic nie szkodzi, by opracować w pierwszej kolejności strategię marketingową całej firmy  i poukładać wszystko tak, jak należy. Opracowanie strategii działania w mediach społecznościowych stanowi nieodłączny element prac nad ogólną strategią marketingową firmy. Strategia Social Media zawsze musi być spójna z ogólną strategią marketingową i PR, by odbiorca nie miał żadnych wątpliwości co do charakteru marki.

 

 

DLACZEGO FIRMY INWESTUJĄ W STRATEGIĘ SOCIAL MEDIA?

Czasy, w których wystarczyło mieć stronę internetową, piękne logo i pakiet wizytówek TO JUŻ PRZESZŁOŚĆ. Dziś trzeba sprawnie koordynować działania marketingowe na różnych poziomach i polach tak, by sprytnie się zazębiały, były spójne i godnie reprezentowały tworzoną markę. Bez Strategii Marketingowej – która określa generalne założenia komunikacyjne dla całej tworzonej marki – jest to niemożliwe. Tworzenie mediów społecznościowych bez strategii SOCIAL MEDIA – nie ma sensu. Dobrze skonstruowana i wdrożona Strategia przynosi zawsze lepsze efekty niż chaotyczne, intuicyjne i krótkoterminowe działania.

 

KTO SKORZYSTA ZE STRATEGII SOCIAL MEDIA?

Strategia to dokument, który opisuje kierunki działań w social mediach, jakie należy podjąć, by osiągnąć określony cel. To wytyczne dotyczące komunikacji w różnych kanałach społecznościowych oparte na analizie grupy docelowej oraz celów biznesowych. W strategii określa się także sposób monitorowania działań i postępów. Jeśli nad marką pracuje wiele osób i podmiotów: agencji różnego typu, freelancerów, sprzedawców czy osób z różnych działów firmowych – jest bardzo przydatny. Aby wszyscy wiedzieli, nad jaką marką pracują, jakie są jej cechy rozpoznawcze i jak te cechy komunikować w mediach społecznościowych, żeby była spójna i przejrzysta.

ILE KOSZTUJE STWORZENIE STRATEGII SOCIAL MEDIA?

Wycena w każdym przypadku jest indywidualna, ponieważ mamy do czynienia z tak różnymi firmami, z tak wieloma modelami biznesowymi, że nie sposób ułożyć stałego cennika. Dlatego zachęcamy do zadania nam zapytania ofertowego – z chęcią przygotujemy wycenę dla Twojej firmy.

ILE CZASU ZAJMUJĘ OPRACOWANIE STRATEGII SOCIAL MEDIA?

W zależności od ilości pracy, jaka będzie potrzebna, by stworzyć Strategię Social Media, czas ten waha się od 10 dni roboczych do miesiąca – w czasie których zbieramy informacje, analizujemy je, badamy rynek i tworzymy koncepcje kreatywne.

Masz jeszcze pytania?
POTRZEBUJESZ WSPARCIA?
Masz wątpliwości? Zadaj nam pytania, które pojawiły się w Twojej głowie.
Zapraszamy do kontaktu z nami w celu określenia szczegółów współpracy lub rozwiania ewentualnych wątpliwości odnośnie naszej oferty.

NIE MASZ STRATEGII MARKETINGOWEJ?
Nic straconego! Od wielu lat pracujemy ze specjalistami w tej dziedzinie. Frima Meta Strategy świadczy kompleksowe usługi strategiczne. Dzięki konsultacjom i strategicznym sesjom marketingowym będziesz w stanie szybko uzyskać feedback na temat działań reklamowych Twojej firmy. Firma strategiczna jest doskonałym sposobem na uzyskanie eksperckiego spojrzenia i doradztwa z zewnątrz na działania marketingowe, które realizujesz. Zwiększysz nie tylko efektywność działań, ale zwyczajnie zarobisz więcej.

Zbuduj przewagę konkurencyjną w ramach strategii social media

Opinie naszych klientów

Każda opinia jest dla nas ważna i skutecznie napędza naszą firmę. Cieszymy się z zaufania naszych klientów.

Enter your keyword