Jaki jest cel usługi?
Specjalnie dla Ciebie przygotujemy kompleksową Strategię działań Social Media, która pomoże Ci skutecznie dostosować kolejne kroki promocyjne do Twoich celów biznesowych.F.A.Q
KIEDY ZAINWESTOWAĆ W STRATEGIĘ SOCIAL MEDIA?
W idealnej sytuacji – najlepiej jeszcze przed rozpoczęciem innych działań marketingowych. Jednak nawet jeśli prowadzisz już od jakiegoś czasu firmę, nic nie szkodzi, by opracować w pierwszej kolejności strategię marketingową całej firmy i poukładać wszystko tak, jak należy. Opracowanie strategii działania w mediach społecznościowych stanowi nieodłączny element prac nad ogólną strategią marketingową firmy. Strategia Social Media zawsze musi być spójna z ogólną strategią marketingową i PR, by odbiorca nie miał żadnych wątpliwości co do charakteru marki.
DLACZEGO FIRMY INWESTUJĄ W STRATEGIĘ SOCIAL MEDIA?
Czasy, w których wystarczyło mieć stronę internetową, piękne logo i pakiet wizytówek TO JUŻ PRZESZŁOŚĆ. Dziś trzeba sprawnie koordynować działania marketingowe na różnych poziomach i polach tak, by sprytnie się zazębiały, były spójne i godnie reprezentowały tworzoną markę. Bez Strategii Marketingowej – która określa generalne założenia komunikacyjne dla całej tworzonej marki – jest to niemożliwe. Tworzenie mediów społecznościowych bez strategii SOCIAL MEDIA – nie ma sensu. Dobrze skonstruowana i wdrożona Strategia przynosi zawsze lepsze efekty niż chaotyczne, intuicyjne i krótkoterminowe działania.
KTO SKORZYSTA ZE STRATEGII SOCIAL MEDIA?
Strategia to dokument, który opisuje kierunki działań w social mediach, jakie należy podjąć, by osiągnąć określony cel. To wytyczne dotyczące komunikacji w różnych kanałach społecznościowych oparte na analizie grupy docelowej oraz celów biznesowych. W strategii określa się także sposób monitorowania działań i postępów. Jeśli nad marką pracuje wiele osób i podmiotów: agencji różnego typu, freelancerów, sprzedawców czy osób z różnych działów firmowych – jest bardzo przydatny. Aby wszyscy wiedzieli, nad jaką marką pracują, jakie są jej cechy rozpoznawcze i jak te cechy komunikować w mediach społecznościowych, żeby była spójna i przejrzysta.
ILE KOSZTUJE STWORZENIE STRATEGII SOCIAL MEDIA?
Wycena w każdym przypadku jest indywidualna, ponieważ mamy do czynienia z tak różnymi firmami, z tak wieloma modelami biznesowymi, że nie sposób ułożyć stałego cennika. Dlatego zachęcamy do zadania nam zapytania ofertowego – z chęcią przygotujemy wycenę dla Twojej firmy.
ILE CZASU ZAJMUJĘ OPRACOWANIE STRATEGII SOCIAL MEDIA?
W zależności od ilości pracy, jaka będzie potrzebna, by stworzyć Strategię Social Media, czas ten waha się od 10 dni roboczych do miesiąca – w czasie których zbieramy informacje, analizujemy je, badamy rynek i tworzymy koncepcje kreatywne.
Masz jeszcze pytania?
POTRZEBUJESZ WSPARCIA?
Masz wątpliwości? Zadaj nam pytania, które pojawiły się w Twojej głowie.
Zapraszamy do kontaktu z nami w celu określenia szczegółów współpracy lub rozwiania ewentualnych wątpliwości odnośnie naszej oferty.
NIE MASZ STRATEGII MARKETINGOWEJ?
Nic straconego! Od wielu lat pracujemy ze specjalistami w tej dziedzinie. Frima Meta Strategy świadczy kompleksowe usługi strategiczne. Dzięki konsultacjom i strategicznym sesjom marketingowym będziesz w stanie szybko uzyskać feedback na temat działań reklamowych Twojej firmy. Firma strategiczna jest doskonałym sposobem na uzyskanie eksperckiego spojrzenia i doradztwa z zewnątrz na działania marketingowe, które realizujesz. Zwiększysz nie tylko efektywność działań, ale zwyczajnie zarobisz więcej.
Zbuduj przewagę konkurencyjną w ramach strategii social media