Portfolio.

Life Balance

Facebook dla branży beauty to przede wszystkim strona firmowa, czyli popularny fanpage. Jest właściwie obowiązkowy, bo to tu konsumenci często szukają aktualnych informacji na temat działalności marki, np. nowości czy godzin otwarcia. Regularne postowanie nie tylko pozwala na docieranie do nowych osób, ale przede wszystkim na przypominanie o marce tym, którzy już ją znają. Marki z branży beauty mogą z powodzeniem prowadzić także grupy tematyczne. Jeśli jako firma jesteście gotowi udzielać porad pielęgnacyjnych, odpowiadać na liczne pytania i edukować społeczność, koniecznie rozważcie tę opcję.
Co łączy branżę beauty i użytkowników Instagrama? Zamiłowanie do piękna. Warto działać w tym medium nie tylko po to, by pokazywać produkty czy komunikować wprowadzenie nowości, ale i by edukować w zakresie dbania o siebie. W tym celu warto wykorzystać nie tylko posty – twórz również angażujące Stories i tematyczne przewodniki (kolekcje).

 

Date: 10 kwietnia 2020
Category: Beauty

Enter your keyword